گل محمدی، همانند دیگر گیاهان، قادر به جذب دی‌اکسیدکربن و تولید اکسیژن است و نقش مهمی در بهبود کیفیت هوا ایفا می‌کند. گیاهان گل محمدی به‌ویژه در برابر آلودگی هوا مقاوم هستند و می‌توانند در مناطق شهری برای کاهش اثرات آلودگی و افزایش سبزینگی محیط استفاده شوند. برخی از تحقیقات علمی نشان داده‌اند که گل محمدی می‌تواند به‌عنوان یک فیلتر طبیعی برای جذب آلاینده‌ها عمل کند و کیفیت هوا را در مناطق صنعتی بهبود بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *